Державна програма "Вчитель"
|
|
Національна доктрина розвитку освіти
|
|
Концепція літературної освіти
|
|
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
|
|
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
|
|
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
|
|
Державний стандартбазової і повної загальної середньої освіти
|
|
«Програма розвитку української мови на 2010-2015рр.»
|
|
Програма «Обдарована дитина 2010-2015рр.»
|
|
Типове положення про атестацію педагогіч-них працівників в Україні
|
|
Структура уроку української мови (Проблема
структури уроку вимагає переосмислення)/ Тамара Донченко, доктор пед. наук, професор кафедри методики української мови і
літератури НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Сучасні освітні технології. Типи та види
уроків, методика їх вибору "Методичний порадник".-Чернігів, 2010
|
|
Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році
|
|
Концепція
національно-патріотичного виховання дітей та молод 2015р.
|
|
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
|
|
Ментальні карти - створення та використання |
|
Метод «Скрайбінг»: яскраве подання навчального матеріалу
|
|
Особливості створення, налагодження та дизайну персонального освітнього блогу вчителя |
|
6 освітніх програм для освітян та едукаторів, які відкривають нові можливості! |
|
Проектне навчання: коротко про головне |
|
Прийом критичного мислення«ЗаХіД»
|
|
12 ресурсів для вдосконалення української мови
|
|
Українська – без помилок! ТОП сервісів для створення досконалих текстів |
|
Український центр оцінювання якості освіти посібник “PISA: природничо-наукова грамотність”
|
|
«На Урок» |
|
100 + безкоштовних курсів для педагога
|
|
"Всеосвіта"
|
|
вчителя української мови та літератури Борятинського НВК "ЗШ I-II ст.- дит.садок", Сокальського р-ну Львівської обл.
Немає коментарів:
Дописати коментар